tisdag 17 juni 2014

Lördag Sarah Sangria Lovisa Gaybar & Osaltade Pommes


Sarah kom till Stockholm för kentfest och Caroline men när Carro jobbade fick jag henne för migsjälv. Hon testade min favoritperka som jag nu borstat ut och plattat för första gången haha. "En måste vara djup när en har mörkt hår." sa Sarah och tittade ut på himlen genom fönstret. Detta hände. Jag tog kort.


Vi mötte upp Lovisa och beställde in 3 liter Sangria!



POFF! Så var jag och Lovisa ensamma på gayklubb för vi behövde kissa och det var tomt här och överallt annars var det fullt av summerburstare!!!
Vi dansade som om vi var ensamma i slutet och en fick ju ha ölen utomhus.

På vägen hem stannade vi på Gullmars där Lovisa köpte mos och jag frites. Till min besvikelse upptäckte jag att de var osaltade på tunnelbanan vidare mot Farsta :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar